vytvoreni boot disku na hdd

9run93 grunge na localhost.localdomain
Neděle Červenec 29 23:10:53 CEST 2001

On Sat, 28 Jul 2001 20:40:28 +0000 (UTC), Petr Vanek <vanous na penguin.cz> wrote:

>myslite neco jako:
><cut /etc/lilo.conf>
>boot=/dev/hdd
>image=/boot/vmlinuz
>	label=linux
>	root=/dev/hdd1
>	read-only
></cut>
>?
>to ale nebude fungovat, protoze jakmile ten vas hda vytahnete, z hdd se

taky by to mohlo narazit na problem s tim, ze /boot/vmlinuz nemusi byt na hdd1
(pokud dotycny "zatim" jede na hda) - lilo si peclive poznamenava, na kterych
sektorech to lezi, a zde by se jednalo o sektory hda.

ja bych doporucoval
* na hdd1 nejak vytvorit/nakopirovat funkcni root fs
* nabootovat z necoho (dosud funkcni hda, floppy) jadro, ktere jako rootfs
  mountuje hdd1 (pri bootu parametr jadra root=/dev/hdd1)
* do lilo.conf dat "boot=/dev/hdd" (ten disk tam zatim je, proto se to musi
  zapsat tam), jinak (zejmena na radcich "root=") vsak disk prohlasovat za hda
  (pri bootu uz tam bude)
* spustit lilo
* prohodit disky a zkusit to
* pokud to pojede, zmente v lilo.conf "boot=/dev/hdd" na "boot=/dev/hda" a
  spustte lilo, at to mate koser