vytvoreni boot disku na hdd

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Červenec 30 05:32:18 CEST 2001

On Sun, 29 Jul 2001, 9run93 wrote:

> taky by to mohlo narazit na problem s tim, ze /boot/vmlinuz nemusi byt na hdd1
> (pokud dotycny "zatim" jede na hda) - lilo si peclive poznamenava, na kterych
> sektorech to lezi, a zde by se jednalo o sektory hda.

ja vam nechci oponovat, navic se mi zda, ze tahle operace na par minut uz
se tady vlece dost dlouho :-) a info lilo a info lilo.conf jsou tak
blizko..., ale myslel jsem si, ze po spusteni lila a zapsani kernelu do
mbr jiz neni (u lila) soubor s kernelem potreba any more, anebo se pletu?

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487