levny SCSI RAID radic

Pondělí Červenec 30 07:25:13 CEST 2001

> RH7.1 NELZE pouzit pokud mate scsi s AIC7xxx, diky vlekle chybe PCI
> chipsetu a AIC7xxx. Prislo se na to az v souvislosti s jadry 2.4 (IOAPIC u
> PCI) no a RH nejak "zapomneli" na opravu. Opravu pro cipset i440GX si
> vyzvednete na

	Ale jdete, a odkud si myslite, ze mi stale tecou data z CD-ROM? Pravda,
nasel jsem jiz jednoho Adapteca, ktery nebezel s AIC7xxx, musel jsem
pouzit AIC7xxx_old, nicmene RH7.1 lze napr. na AIC7880 (AOpen AX 6B+)
bez problemu provozovat.

BTW V posledni dobe se mi nedostal do rukou Adaptec (a to mi jich
proteklo asi tak 5 ruznych typu), ktere by nebezel s AIC7xxx driveerm.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno