IDE Raid

Pondělí Červenec 30 09:05:28 CEST 2001

> Dokazte, ze nejde o _datove_ identicke. To ze nejsou _binarne_
> identicke jeste neni dukaz.

	Jenze pokud z nej nenabootuju neni ani datove identicky - MBR je datova
oblast, ve ktere je polozka, ktera rika, partition 0 (napr.) je aktivni
pro boot, zavadec (opet z MBR) si partition 0 najde, najde, kde lezi 1.
sektor partition 0 a natahne dany sektor na adresu 0x8000 a skoci na
tuto adresu. Vse co zde popisuji jsou logicka data a predpokladam, ze
kdyz mam RAID1 disky, ze na obou jsou tyto informace stejne - proc mate
pocit, ze tyto informace by meli byt na discich ruzne? Jak by se potom
bootovalo, kdyz by byl na obou discich ruzny MBR? Z tohoto pohledu
nevidim duvod, proc by nemelo jit nabootovat ze spare disku...

> Problem s HPT370 je IMHo v tom, ze se tvari jako hw raid, ale veskera
> prace je na ovladaci. Nicmene pro Wokna je to IMHO dostacujici. No a
> jeste prave chybi (chybela) provazanost s linuxem ...

	'-) jaky je tedy rozdil oproti SW RAIDu v Linuxu a RAID1 modu ve
WinNT4.0 a vyssi?

> Na druhou stranu jak byste si to predstavoval ? Dejme tomu, ze by se
> tabulka (64+2) a zavadec zapsaly celkem do rekneme  128B. Co s tim
> zbytkem ?  Sektor ma prece 512 B a mensi mnozstvi dat IMHO nejde z
> disku nacist.

	Souhlasim, vsak ja take jsem proti tomu, aby HTP ci kdokoli jiny do MBR
neco psal, to jste navrhl Vy, ze tam by mohla byt informace o cisle
disku v RAIDu...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno