Rozdil mezi Debian a RH

Pondělí Červenec 30 16:21:50 CEST 2001

Alimov, David (externista) napsal:
> Dobry den preji,
> predem meho dopisu bych rad uvedl do problemu. Zacal jsem studovat na vysoke
> skole a seznamil jsem se s lidmi, kteri pouzivali linux. Pak jsem si ho
> nechal nainstalovat, konkretne Debian. Dnes jsem si ho take nainstaloval do
> prace, a byl mi polozen stouravy dotaz. Jaky je rozdil mezi DEBIANem a
> REDHATem. a abych jim nerikal nejake blbosti tak jsem se obratil na vas.

ja bych odkazal na archiv :))
Rozdil prevazne "ideologie" - zpusob tvorby, jiny package manager :)),
apt-get (ja vim, ze existuje "port" pro .rpm, ale ...), pratelsti
maintaineri (5(asi)x CR a myslim 1xSK)

				Petr Cech
P.S. ta signatura je fakt nahoda
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<woot> "What do you mean it's not packaged in Debian?"