instalace RH7.0 + dotaz na knihu

Jiří Procházka prochazka na agfoods.cz
Úterý Červenec 31 12:00:34 CEST 2001

Zdravím všechny na konferenci.
Chtěl bych se zeptat jakou knihu, by jste mi mohli doporučit o Linuxu
(Základní příkazi, práce s linuxem..) Zatím jsem dělal pouze s MS, ale je
potřeba si rozšířit okruh a tak jsem narazil v knihkupectví na RH7.0 od
computer pressu. Instalace se mi nezdařila (čistý disk,G-Force2,PIII,dtk
bord s VIA CHipset,SBLive a noname monitor), napíše mne že nelze nastartovat
x-server. Problémy mám s nastavením řádkovací frekvence karty nelze ji
detekovat a ručně to hlásí chybu.Zkoušel jsem se někde dopátrat chyby,
dočetl se, že to mněla být nějaká chybná distribuce.
Pomůžete mi někdo, kdo se s tímto  setkal. Rád bych se o linuxu dozvěděl
víc, ale pokud ho nenainstaluji tzv.easy instal, tak se v něm nemůžu
šťourat. :-) Díky JP