instalace RH7.0 + dotaz na knihu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 31 18:08:29 CEST 2001

On Tue, 31 Jul 2001, Jiří Procházka wrote:

> Zdravím všechny na konferenci.
> Chtěl bych se zeptat jakou knihu, by jste mi mohli doporučit o Linuxu
> (Základní příkazi, práce s linuxem..) Zatím jsem dělal pouze s MS, ale je

LINUX - Praktický průvodce - Mark G.Sobell

Vydal Computer Press
Jsou tam popsány základní příkazy.

> potřeba si rozšířit okruh a tak jsem narazil v knihkupectví na RH7.0 od
> computer pressu. Instalace se mi nezdařila (čistý disk,G-Force2,PIII,dtk
> bord s VIA CHipset,SBLive a noname monitor), napíše mne že nelze nastartovat
> x-server. Problémy mám s nastavením řádkovací frekvence karty nelze ji

Jednoduše se na X ka prozatím vykašli v instalaci nezaškrkávej startovat v
grafickém módu nebo jak to tam je, teď to z hlavy nevím a konfiguraci X ek
přeskoč (dají se konfigurovat později přímo z linuxu)

Potom se v tom můžeš šťourat a skoušet nastavení X ek.
(Jako root v RH spustit program setup a vybrat nastavení X ek)

Bez nich se to bude chovat jako kdysi MS-DOS.

> detekovat a ručně to hlásí chybu.Zkoušel jsem se někde dopátrat chyby,

Jinak příště napiš co to vypisuje za chybu.

> dočetl se, že to mněla být nějaká chybná distribuce.

Chybná zrovna ne, ale je tam nasekáno dost chyb.
Které byly způsobeny novými knihovnami, jádry 2.4.x atd...

> Pomůžete mi někdo, kdo se s tímto  setkal. Rád bych se o linuxu dozvěděl
> víc, ale pokud ho nenainstaluji tzv.easy instal, tak se v něm nemůžu
> šťourat. :-) Díky JP

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne