Offtopic: folder ve vim

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na tinysoftware.cz
Úterý Červenec 31 16:05:23 CEST 2001

Jiri Kratochvil wrote:

> Sice to neresi vas problem, ale zkuste delat foldy pres tagy

no jestli tim myslite znacky {{{ a }}} tak to nejde, protoze jde o
zdrojove kody na kterych nedelam sam a kolegove by ty znacky asi
nestravili :-) stejne tak mi nevyhovuji foldry podle odsazeni...
potreboval bych neco, co si zapamatuje jak mam udelane v kterem souboru
foldry a ulozi tu informaci nekam do meho domaciho adresare...

delal jsem nejake pokusy s :mkview, ale dokumentace je v tomto smeru
ponekud strucna a nejak jsem to nepochopil :-(

jv