Offtopic: folder ve vim

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červenec 31 16:40:44 CEST 2001

On 31/07/2001, Jiri Vaclavovic wrote:

> no jestli tim myslite znacky {{{ a }}} tak to nejde, protoze jde o
> zdrojove kody na kterych nedelam sam a kolegove by ty znacky asi
> nestravili :-) stejne tak mi nevyhovuji foldry podle odsazeni...

Foldy, nikoliv foldery (ci foldry). Pocestene je sice oboji stejne
osklive, ale neznamena to uplne totez. A jelikoz Vim pouziva termin
fold/folds, bude asi lepsi se ho drzet.

> potreboval bych neco, co si zapamatuje jak mam udelane v kterem
> souboru foldry a ulozi tu informaci nekam do meho domaciho adresare...
>
> delal jsem nejake pokusy s :mkview, ale dokumentace je v tomto smeru
> ponekud strucna a nejak jsem to nepochopil :-(

Copak je na tom k nepochopeni? :mkview ulozi aktualni stav okna vcetne
manualnich foldu (za predpokladu, ze ve volbe viewoptions je polozka
folds, coz je IMHO default) a :loadview zase stav obnovi. Tot vse...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka