Offtopic: folder ve vim

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na tinysoftware.cz
Úterý Červenec 31 17:04:52 CEST 2001

Michal Krause wrote:

>Foldy, nikoliv foldery (ci foldry). Pocestene je sice oboji stejne
>osklive, ale neznamena to uplne totez. A jelikoz Vim pouziva termin
>fold/folds, bude asi lepsi se ho drzet.

pravda, nejak jsem si vsugeroval, ze je to folder, snad mi bude odpusteno

>Copak je na tom k nepochopeni? :mkview ulozi aktualni stav okna vcetne
>manualnich foldu (za predpokladu, ze ve volbe viewoptions je polozka
>folds, coz je IMHO default) a :loadview zase stav obnovi. Tot vse...

diky, to je ono... ac je to k neuvereni, toho loadview jsem si nevsimnul
:-(
domnival jsem ze vim ty informace nacte sam po otevreni souboru, ale k
tomu uz ho ted donutim

s pozdravem

Jiri Vaclavovic