SAMBA => Domena Windows NT

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pátek Červen 1 01:27:03 CEST 2001

--

DD,

co takhle nastavit overovani hesel pres NT password server?
Dle popsanych priznaku to vypada, ze si hesla overujete sam, coz specielne v
tomto pripade asi neni to prave orechove.

S pozdravem

                      Karel Salavec

vedouci oddeleni operacnich systemu
provoz IT, provoz aplikaci CSG a HQ