Lexmark 1100

Ondřej Tuma ondra.tu na atlas.cz
Pátek Červen 1 08:01:25 CEST 2001

> Poradi mi nekdo jak dosahnu alespon nejake reakce (zabzuceni, popojeti
> valce, cartridge atd) s tiskarnou lexmark 1100 v linuxu? Vypada to jakoby
> pro pocitac vubec neexistovala. Tedy pod linuxem. Zkousel jsem uz ruzne
veci
> ale stale nic. I o cupsu a onom zminenem driveru jsem cetl a zkusil ale
> stejne to nedela VUBEC NIC.
> Nenakopnete mne nekdo? Mam RH 7.1 CZ, kernel jsem zatim neprekompilovaval
> takze vse co je defaltni by melo byt pouzitelne..
> J.

Já jsem ty ovladače ještě nezkoušel, ale pokud to zkusím přez utilitku
printool kde si nastavim nějakou tiskárnu tak si vezme papír a kousne se,
takže data přez paralelní port tečou, jen ve špatném tvaru.

Ondřej Tůma
ondra.tu na atlas.cz;
ondrej.tuma na techworld.cz      www.techworld.cz
mob: 0737 869 401