Lexmark 1100

Tomas Stehlik stehlik na oaza-net.cz
Pátek Červen 1 08:13:30 CEST 2001

Podivejte se na www.linuxprinting.org, http://209.233.17.85/lexmark/

ja jsem ten ovladac zkousel a docela fungoval. Tiskarna bzucela,
posouvala, ale nepoustela inkoust! :)) Radeji jsem si koupil novou a
tuhle za petistovku prodal.

Tomas Stehlik

-----Original Message-----
From: Jirka Čech [mailto:cech na student.upce.cz]
Sent: Thursday, May 31, 2001 3:41 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Lexmark 1100

Poradi mi nekdo jak dosahnu alespon nejake reakce (zabzuceni, popojeti
valce, cartridge atd) s tiskarnou lexmark 1100 v linuxu? Vypada to
jakoby
pro pocitac vubec neexistovala. Tedy pod linuxem. Zkousel jsem uz ruzne
veci
ale stale nic. I o cupsu a onom zminenem driveru jsem cetl a zkusil ale
stejne to nedela VUBEC NIC.
Nenakopnete mne nekdo? Mam RH 7.1 CZ, kernel jsem zatim
neprekompilovaval
takze vse co je defaltni by melo byt pouzitelne..
J.