Distribuce Linuxu na CD, a spousti se primo s CD

Pátek Červen 1 08:17:23 CEST 2001

On 31 May 2001, Pavel Janík wrote:

> Ahoj Radku,
>
>    > V tomto pripade mate moznost vyzkouset live-eval distribuce SuSE. To je
>    > jediny zpusob, jak volne ziskat nejakou verzi 7.1 v ISO formatu :((
>
> děkuji za reklamu pro Live-Eval ISO společnosti SuSE. Nicméně druhá věta je
> samozřejmě nepravda, protože např. na ftp.suse.com je k dispozici kompletně
> pět ISO imagů verze 7.1 pro platformu SPARC (/pub/suse/sparc/7.1/iso) a
> nebo třeba i pro ALPHA (/pub/suse/axp/7.1-beta/iso.rc). Tudíž bych čekal,
> že se všem čtenářům konference omluvíš za pokus o uvedení v omyl.

> [...]

A ja zase absolutne nechapu lidi, kteri *zatajuji* podstatne skutecnosti.

Pro i386 tam *nic* takove neni a proto (Pavle) vytvaris falesnou iluzi, ze
by tomu tak byt *mohlo* (99,9% prispevku se zde toci okolo i386 platformy
a z kontextu bylo jasne, ze se mysli i386).

Tohle je presne to, co FAKT nechapu. Stoji Ti to za to? Delat z lidi
trouby tim, ze se ohanis polopravdami? Nebo jen nechces zamerne rikat
celou skutecnost (protoze se ti treba nelibi)?

Fuj. A jeste pozadovat omluvu (nevim za co, kdyz ani ty nejsi schopen
podat vec tak, aby nekdo jiny nemohl zadat omluvu zase od Tebe?)

--
                        Milan Kerslager