NFS vmountovaneho disku

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Červen 1 09:31:28 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

> Driv se pouzival user-space NFS demon (normalni program, bylo to ale
> pomalejsi).

BTW, nevite, jak se jmenuje?

> Zkontrolujte, zda mate vsude (na serveru) v nadrizenych adresarich pravo x
> (treba i pro nobodyho, pokud tam leze pres NFS treba Apache nebo updatedb
> - root na lokale je totiz nobody na serveru - viz root_squash)

Podivam se na to. Ted jsem takhle zkousel mountnout pres NFS home adresare,
ktere jsou na druhem disku. Muzu vlezt do /home, vidim adresare uzivatelu, ale

nevidim nic v nich.
    Zatim to jenom zkousim, takze nemam sdilena hesla. Nevim, jestli v tom
muze
byt problem, ale u toho stareho Slackware to problem nebyl.

                           Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/