Soubory

Petr Hracek hracek na dame.fee.vutbr.cz
Pátek Červen 1 09:04:54 CEST 2001

Pouzivam prostredi KDE.
Jestlize si spustim mc a podivam se na Woknousovy disk
a podivam se na jiz zmineny wav, pak je tento soubor zvyrazneny zelenou
"kriklavou" barvou a je oznacen *. Ta se udajne musi zrusit.
To mi dela napriklad i HTML. Ten je stejne oznacen a take se
na nej nejde podivat v prohlizeci NETSCAPE.

S pozdravem a diky.

--
Petr Hracek
Bozetechova 2

"Petr Hracek" <hracek na dame.fee.vutbr.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9f5nbr$2of7$1 na boco.fee.vutbr.cz...