Soubory

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pátek Červen 1 09:48:31 CEST 2001

kriklava zelena barva a * znamena, ze windowsi disk mate namountovan bez
volby "noexec". na prehravani pres drag'n'drop nebo zadanim jmena souboru to
samozrejme nema vliv, ale pri 2kliku dojde k pokusu o SPUSTENI souboru misto
otevreni v asociovane aplikaci.

man mount, man fstab

MP