Soubory

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Červen 1 10:04:23 CEST 2001

> Pouzivam prostredi KDE.
> Jestlize si spustim mc a podivam se na Woknousovy disk
> a podivam se na jiz zmineny wav, pak je tento soubor zvyrazneny zelenou
> "kriklavou" barvou a je oznacen *. Ta se udajne musi zrusit.
> To mi dela napriklad i HTML. Ten je stejne oznacen a take se
> na nej nejde podivat v prohlizeci NETSCAPE.

Podivejte se s jakymi parametry ten disk mountujete. Impicitne tusim vsechny
soubory na FAT partisnach maji nastavena prava na spusteni (to se projevuje
tim zelenym zvyraznenim v mc).
Da se to ovlivnit prave nejakym parametrem zadanym pri mount. Z hlavy si
nevzpomenu, kouknete se na "man mount".

S pozdravem Zdenek Bohm