A pro RH?

Jirka Čech cech na student.upce.cz
Pátek Červen 1 12:47:14 CEST 2001

Ahoj komunito,
nevim zda je to eticke a rozumne, ale myslim ze nejen mne by pomohlo kdyby
nekdo udelal funkcni rpm pro RH se starofficem CZ od SuSe. Ne ze by se mi
nechtelo instalovat ceskou a polskou verzi, ale myslim ze ne kazdy ma
zbytecneho 1.5 GB mista aby ziskal 200Mb spustitelneho funkcniho kodu. Neslo
by to u nejakeho gurua nainstalovat, vozkouset zda je to cesky, ma to
spravne fonty a tiskne to, a potom udelat konecne a funkcni rpm pro RH.
Sepsat zda a jake veci je potreba predelat proti defaultni instalaci RH 7.1
CZ a kde a jake jsou problemy? Myslim ze pokud nekdo neco takoveho udela
patri mu nehynouci vdek. Ja to bohuzel nedokazu, ale ostatni mozna ano.
Chci si konecne precist dokumenty co mi a jiste nejen mi chodi v mailu v
*.doc ...
Jirka