RH rpm s ceskym SO 5.2 (bylo Re: A pro RH?)

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Červen 1 15:44:51 CEST 2001

Jirka E`ech wrote:

>Ahoj komunito,
>nevim zda je to eticke a rozumne, ale myslim ze nejen mne by pomohlo kdyby
>nekdo udelal funkcni rpm pro RH se starofficem CZ od SuSe. Ne ze by se mi
>nechtelo instalovat ceskou a polskou verzi, ale myslim ze ne kazdy ma
>zbytecneho 1.5 GB mista aby ziskal 200Mb spustitelneho funkcniho kodu. Neslo
>by to u nejakeho gurua nainstalovat, vozkouset zda je to cesky, ma to
>spravne fonty a tiskne to, a potom udelat konecne a funkcni rpm pro RH.
>Sepsat zda a jake veci je potreba predelat proti defaultni instalaci RH 7.1
> [...]
Nerad, ale musim Vas zklamat. Prectete si
http://www.suse.cz/cz/download/pub/suse/staroffice/readme_so_czup.txt
a uvidite, ze z licencnich duvodu to asi nepujde. Nemuze to byt soucasti
zadne oficialni distribuce a to z licencnich duvodu.
Nevim, jak se k tomu postavi SUN (ano, myslim ze monitoruje tuto
konferenci) a do jeho vyjadreni bych to radeji nedelal.
Mate tu nekdo moznost poslat na SUN nejake to oficialni pismo s dotazem?

cut -----

Vzhledem k tomu, že při instalaci českého prostředí je třeba změnit
  některé soubory z originální instalace SO 5.2, znamená provedení
  instalace porušení článku 2 smlouvy Sun Binary Code Licence, kterou
  uživatel při prvním spuštění SO 5.2 potvrzuje.

cut -----

Pokud se Vam ovsem nezobrazuji/netisknou spravne ceske fonty, pak mozna
nejsou spravne nastaveny fonty pro tiskarnu. Dalsi moznosti je oficialni
patch od SUN (a funguje dobre), odkaz na nej je v archivu teto
konference. Od nainstalovani patche nemam problem pri prevodu textu mezi
Linuxem a Windows (aka ISO 8859-2 vs. cp1250)

Nevite nekdo, jak je na tom openoffice? Zatim jsem na www.openoffice.org
nasel jen odkaz na frankofonni verzi (lepe receno update s frakofonnimi
menu).

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz