A pro RH?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Červen 1 15:44:39 CEST 2001

| Odesílatel: Jirka Čech <cech na student.upce.cz>
| nevim zda je to eticke a rozumne, ale myslim ze nejen mne by pomohlo
kdyby
| nekdo udelal funkcni rpm pro RH se starofficem CZ od SuSe. Ne ze by se mi

Udelal, dokonce hned zkraje roku. Staci se jen podivat do archivu
konference. No ale pokud nechcete pouzivat takovy kolos, velmi doporucuji
si zdarma a legalne stahnout Office 2000/2001 od Software 602
(www.software602.cz) a rozjet ho ve wine (taky zdarma a legalne). Je to 1.
10x mensi, 2. 10x rychlejsi..., 3. s sanonama je to pro uplne bl.ou
sekretarku (furt tady nekdo beci ze chce linuxovy system pro sekretarku a
ma ho pod nosem...).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz