Software 602 (was jiny subject)

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Červen 1 20:35:21 CEST 2001

On Fri, Jun 01, 2001 at 03:44:39PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> kdyby
>
> Udelal, dokonce hned zkraje roku. Staci se jen podivat do archivu
> konference. No ale pokud nechcete pouzivat takovy kolos, velmi doporucuji
> si zdarma a legalne stahnout Office 2000/2001 od Software 602
> (www.software602.cz) a rozjet ho ve wine (taky zdarma a legalne). Je to 1.
> 10x mensi, 2. 10x rychlejsi..., 3. s sanonama je to pro uplne bl.ou
> sekretarku (furt tady nekdo beci ze chce linuxovy system pro sekretarku a
> ma ho pod nosem...).

Podle stranek to vypada _velmi_ pekne (o Wine pravda ani slovo :-)).
Mate-li to rozbehnute, opravdu hodne by mne zajimaly nejake podrobnosti.
Konkretne:
 * jak je to pod Wine stabilni
 * jestli to zvlada tisknout v cestine
 * jestli a jak to podporuje azbuku
 * jak moc je to zhave s kompatibilitou s MS Office a StarOffice
 * na cem (verze wine etc.) jste to rozbehl a jak velky to je problem

Diky a pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz