Update Suse

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Pátek Červen 1 15:53:58 CEST 2001

On 1 Jun 01, at 15:07, Lubor Kolar wrote:

> mam Suse 7.1 a chtel bych si napr. upgradovat KDE z 2.0.1 na KDE 2.1.x

Viz http://www.suse.com/us/support/download/LinuKS/index.html
KDE tam je, mne by spis zajimalo, jak updatovat treba XFree86 -
na to SuSE zrejme update nema, anebo jsem slepej. Asi si
mysleji, ze by malo lidi koupilo dalsi verzi.

Napsano pozdeji: Chtel jsem rict, ze me tim SuSE stve, ze RedHat
urcite ma aktualni updaty, ale po prohledani baliku na redhat.com
musim konstatovat, ze na tom zrejme neni o moc lip, ne-li dokonce
hur. :-( Fakt je, ze vetsina veci muze byt stazena nezavisle na
distributorovi, ale treba zrovna u toho XFree se mi do toho moc
nechce.

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)