Update Suse

Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červen 1 16:28:05 CEST 2001

> Viz http://www.suse.com/us/support/download/LinuKS/index.html
> KDE tam je, mne by spis zajimalo, jak updatovat treba XFree86 -
> na to SuSE zrejme update nema, anebo jsem slepej. Asi si
> mysleji, ze by malo lidi koupilo dalsi verzi.
>
> Napsano pozdeji: Chtel jsem rict, ze me tim SuSE stve, ze RedHat
> urcite ma aktualni updaty, ale po prohledani baliku na redhat.com
> musim konstatovat, ze na tom zrejme neni o moc lip, ne-li dokonce
> hur. :-( Fakt je, ze vetsina veci muze byt stazena nezavisle na
> distributorovi, ale treba zrovna u toho XFree se mi do toho moc
> [...]

Ja jsem nedavno updatoval SuSE 7.1 na nejnovejsi XFree86 - stahl rpm primo
od SuSE a nainstaloval. Pouzivam Debian i SuSE. Na pracovni stanici mi
SuSE plne vyhovuje a se SuSE jako spolecnosti mam dobre zkusenosti.

--
Honza Houstek