MARS, kernel, SAMBA a Access

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Červen 1 16:23:19 CEST 2001

Vaclav Dvorak <Vaclav.Dvorak na euromise.cz> wrote:

> Proc je AD ptakovina?

:-))) Protoze to neni v Linuxu, to je preci jasne, ne? :-)))

> Ja o tom prakticky nic nevim, ale mel jsem
> dojem, ze AD ma byt odpoved MS na NDS od Novellu, a NDS je

V AD nejakou dobu chybela moznost hierarchicke tvorby objektu, coz
je pro jiste organizace dost zavazna vec. Nastesti uz ji maji. Neco
jsem i zaslechl o mozne kooperaci NDS a AD, ale to uz by museli
psat jini. AD hlavne chybi dlouha doba vyvoje jako u NDS. Na NDS
se mi zase nelibi, ze kdyz se do ni vrta (upgrade a tak), tak nejede
a nejede a jsou jen problemy. Za nejaky cas ale najednou lup, zacne
fungovat (zase po jinych ukonech) a drzi a clovek ani nevi, ze neco
takoveho ma vsude okolo sebe.

> podle mne velmi, _velmi_ dobra vec.

Jo jo...

> Novell uz ma eDirectory i pro Linux, ale asi to neni free.

A pro Solaris. Kdo ma nakoupenou normalni licenci, muze si NDS
stahnout z WWW pro libovolnou platformu a nemusi nic kupovat
a muze ji pouzivat. Bez licence ma samozrejme smulu.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science