MARS, kernel, SAMBA a Access

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pondělí Červen 4 10:09:50 CEST 2001

<bittmanv na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:200106011409.f51E97993708 na smtp2.vol.cz...

> co se tyka vztah accessu cs. samba, tak jsem s tim mel trochu problemy.
Zatim jsem
> vypnul zamykani na sambe a neni to ono. Problem byl v tom, ze NT ckova
stanice zamkla datovy soubor uplne ( DENY_ALL ), zatimco 95/8 pracovala
spravne. A .reg soubor co je u samby pro NTcka nefunguje ( NT4.0 nemaji rady
polozku Dormant...  ). Nevi na to nekdo nejakou radu ? Pouzivam

> Ale mam jednu poznamku: 100-300MB dat neni aplikace pro access. Je to
ponekud velke ( teda pokud to neni naplnene BLOBy)

Ja vim ze je to na access velike - nicmene asi tezko presvedcim ty
programatory aby to predelali do treba MySQL (i kdyz by to byla prace tak
cca 2-4 tydny). Uz jsem se o to pokusil - zatim bez vysledku.

Me uz takovy system bezi na dvou pracovistich (pod MARSEM) - ted bych tam
dal rad Sambu  (dynamictejsi vyvoj) - nicmene mam obavu aby neutrpela
rychlost a spolehlivost (prave kvuli tomu zamykani).

NDS ani AD vubec nepotrebuji.

Diky Radek Andrs