Update Suse

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Pátek Červen 1 16:35:10 CEST 2001

On 1 Jun 01, at 16:28, Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz wrote:

> Ja jsem nedavno updatoval SuSE 7.1 na nejnovejsi XFree86 - stahl rpm
> primo od SuSE a nainstaloval. Pouzivam Debian i SuSE. Na pracovni

Opravdu? Nejnovejsi, tedy 4.0.3? Kde jste to RPM nasel? Mozna
opravdu jen spatne hledam, ale ja jsem to proste nenasel. Diky.

Mimochodem, XFree 4.1.0 asi bude v nejblizsich hodinach. Na
www.linuxvideo.org uz je driver na ATI karty pro X 4.1.0, ale ty jeste
nejsou na www.xfree.org. :-)

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)