Update Suse

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Pátek Červen 1 17:25:31 CEST 2001

On 1 Jun 01, at 16:32, Petr Kania wrote:

> byl by tu dokument "Jak aktualizovat XFree", servirovat muzeme

OK, omlouvam se a verejne si sypu popel na hlavu. Jsem nejen slepej, ale i vul.
:-)

Na druhou stranu, proc to na tom FTP neni pod adresarem update, kde bych
updaty kupodivu hledal?

A jeste, jestli dovolite jedno drobne rypnuti, tak preklad "Supportní databáze"
mi pripada obzvlaste vydareny. ;-)))))

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)