Update Suse

Petr Kania kania na suse.cz
Pondělí Červen 4 07:44:54 CEST 2001

On Pá 01.čen v 17:25, Vaclav Dvorak wrote:
> On 1 Jun 01, at 16:32, Petr Kania wrote:
> OK, omlouvam se a verejne si sypu popel na hlavu. Jsem nejen slepej, ale i vul.
> :-)
To jsem rozhodne nechtel rict:-)

> A jeste, jestli dovolite jedno drobne rypnuti, tak preklad "Supportní databáze"
> mi pripada obzvlaste vydareny. ;-)))))
Ono to zni jako jazykova nechutnost, ale ciste logicky by to bylo nejvhodnejsi.
"Databaze instalacni podpory" pouziva zkratku SDB (Supportdatenbank nebo database),
takze "Supportní databáze" zachovává smysluplnost zkratky.
Uz jsme od toho pojmenovani ale upustili, protoze przneni jazyka ma vyssi prioritu:-)

Jenom chvili trva, nez se vyregeneruje dokument s novou sablonou, coz predpoklada zmenu
v dokumentu. Proto posilejte bugy a nepresnosti v SDB dokumentech na feedback na suse.cz,
ja je opravim a pri novem generovani uz tam bude "Databaze instalacni podpory".

--
S pozdravem,
Petr Kania