RH rpm s ceskym SO 5.2 (bylo Re: A pro RH?)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Červen 1 18:21:03 CEST 2001

On Fri, 1 Jun 2001, Michal Vymazal wrote:

> Nerad, ale musim Vas zklamat. Prectete si
> http://www.suse.cz/cz/download/pub/suse/staroffice/readme_so_czup.txt
> a uvidite, ze z licencnich duvodu to asi nepujde. Nemuze to byt soucasti
> zadne oficialni distribuce a to z licencnich duvodu.
> Nevim, jak se k tomu postavi SUN (ano, myslim ze monitoruje tuto
> konferenci) a do jeho vyjadreni bych to radeji nedelal.
> Mate tu nekdo moznost poslat na SUN nejake to oficialni pismo s dotazem?

Ja bych to videl jako vhodny krok, ktery by mohl ucinit CZLUG.
Pokud by to bylo formulovano jako dalsi krok k podpore petice za otevrene
formaty a na podporu rozsrireni Linux na desktop, tak by to mohlo mit
nejakou vahu.

Na zaklade dohody vsech stran by mohli mit cesti uzivatele konecne
poradnou ceskou kancelarskou aplikaci.

Nevim, zda existuji nejake vyjimky z licencniho ujednani, jako by v tomto
pripade bylo povoleno distribuovat jiz zmenenou binarni verzi, ale v
pripade dobre vule od fy SUN by to jit mohlo.

Pokud by byla podobna zadost jeste podporena nejakou petici, videl bych
to nadejne.

R.V.