Aktualitky ohledne Windows vs Linux

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Červen 1 18:36:41 CEST 2001

> Prave sem se na tu stranku mrknul a musim rict, ze kdyz sem se dostal k
> precteni ohlasu ani sem to jaksi nemohl docit. Tvurce techto stranek mi
> pride kapanek mimo (no a nebo sem mimo ja, protoze tomuhle humoru proste
> nejsem sto porozumet). Proste urazeni ostatnich lidi mi moc vtipny
> nepripada, ale asi se tim nekdo vazne bavi. Myslim, ze dotycny asi
> nepochopil k cemu vlastne internet ma slouzit (nebo sem fakt mimo ja :)).

> Myslim ze troska parodie na Linux je neskodna, zvlaste zabavna sekce je
> v reakcich ctenaru........
  1. Je to humus
  2. Dotycny je mimo.
  3. Co takhle prestat fetovat ;-)
  4. Je to provokace, takoveto ptakoviny posilejte do nejakych widlackych
     konferenci, nejen ze je to OT, ale je to zabijeni casu nesmyslnejma
     kecama o nicem, navic toto neni humor a fakt nemusim... Asi jsem uz
     na podobne kraviny moc starej... ;-)
  5. Parodie je neskodna, ale parodie na urovni, popr. objektivni kritika.
     Parodie nejsou nejake 3d blitky z nejakych her upravene paintbrushem...

pekny zbytek slunecneho dne...
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''