SuSE nabo Red HAT

Richard Jelinek rj na suse.cz
Pátek Červen 1 18:37:48 CEST 2001

Petr Hracek wrote:
> rad bych se Vas zeptal na jednu malinkou informaci a pozadal Vas o jednu
> radu.
> Rad bych si nainstaloval Linux, ale nevim ktery. Jestli Red HAT 7.1 nebo
> SuSE 7.1
> Co je stabilnejsi?. Co je rychlejsi? Distribuce mam obe, jen si vybrat. Rad
> bych zprovoznil

Ja teda pouzivam SuSE 7.1. Ted se mne neptejte proc... :-)

rj na proxima:~ > uname -a
Linux proxima 2.4.0-64GB-SMP #1 SMP Mon Jan 22 16:44:21 GMT 2001 i686
unknown

Se stabilitou jadra na mojem pocitaci nemam zadne problemy, a to jej
dru na SMP masince. On 2.4.0 na SuSE 7.1 - jak uz spravne podotkl pan
Kerslager - je vlastne 2.4.0+ pricemz to + znamena holt patche, ktere
v dobu produkce cedecka nebyli v oficialnim stromu jadra, ale ktere
prinesli stabilitu/funkcionalitu.

> server pro PHP. A co cestina, jestli je zvladnuta v obou systemech dobre.
> Delam v LaTeXu a
> cestinu potrebuji hodne.

Pokud mate SuSE Linux 7.1, mate instalaci v cestine, kancelarsky balik v
cestine a prirucku v cestine.

Pokud mate SuSE Linux 7.2, mate instalaci v cestine, kancelarsky balik v
cestine a vsechny prirucky v cestine.

> P.S.Jaky existuje editor na TeX pod Linuxem?

LyX nebo-li kLyX nebo emacs. :-)

--
S pozdravem,

	Dipl.-Inf. Richard Jelinek

SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: rj na suse.cz
Drahobejlova 27                                 tel: +420 2 8309 5373
190 00 Praha 9                                  fax: +420 2 8309 5374
Ceska republika                                 http://www.suse.cz