Update Suse

Pátek Červen 1 18:38:08 CEST 2001

On 1 Jun 2001, Vaclav Dvorak wrote:

> Napsano pozdeji: Chtel jsem rict, ze me tim SuSE stve, ze RedHat
> urcite ma aktualni updaty, ale po prohledani baliku na redhat.com
> musim konstatovat, ze na tom zrejme neni o moc lip, ne-li dokonce hur.
> :-( Fakt je, ze vetsina veci muze byt stazena nezavisle na
> distributorovi, ale treba zrovna u toho XFree se mi do toho moc
> nechce.

Aktualni balicky jsou treba na adrese:

http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat/rawhide/i386/RedHat/RPMS/XFree86-4.0.99.900-0.2.1.i386.rpm

Red Hat ma vyvojovou vetev Raw Hide, u Mandrake je to zase Cooker.
Regulerni updaty se do jednotlivych verzi davaji jen v pripade, ze k tomu
je vazny duvod (bezpecnostni, funkcni). Kazdy update obvykle nabori X
dalsich vesi (ktere se pred tim slozite zacistovaly), takze neni obvykle,
ze by byly k dispozici oficialne (navic 4.1.0 bude urcite mit radu ruznych
problemu).

Uplne novinky si davaji vyvojari na "sve" Weby, u XFree86 je to treba
ftp://people.redhat.com/mharris/testing/ (ale myslim, ze to uz odrolovalo
do Raw Hide).

--
                        Milan Kerslager