fstab pro umsdos

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Sobota Červen 2 00:49:32 CEST 2001

Petr Vanek wrote:

> DObry den,
> rad bych se zaptal, zda nekdo nevi, jake parametry pro root (/) bych mel
> napsat do fstab, kdyz pouzivam UMSDOS. Root se mi nechce remountnout rw,
> resim to v zavadeci root=/dev/hda1 rw , ale koser to neni. Pokud se po

na teto urovni jeste fstab neni pouzivan (neni primountovany root
filesystem & jadro cte /etc/fstab => <i>5P0R</i>). parametr root
filesystemu se nastavuje pomoci rdev, ale jestli mate lilo, tak jadru
vnuti na commandline udaje ze sveho konfiguraku. takze sestou sobotu v
19tem mesici ve 2:34 rano zapalte 2^64 svicek (a dostatujici pocet
j!@#$u), udelejte stojku, pozpatku odrikejte pravidla hochu od bobri
reky a vyrazte do /etc/lilo.conf. hodne stesti...

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU