fstab pro umsdos

Petr Vanek vanous na penguin.c.cz
Čtvrtek Červen 7 20:32:01 CEST 2001

On Sat, 2 Jun 2001 9r na seznam.cz wrote:

> na teto urovni jeste fstab neni pouzivan (neni primountovany root
> filesystem & jadro cte /etc/fstab => <i>5P0R</i>). parametr root
> filesystemu se nastavuje pomoci rdev, ale jestli mate lilo, tak jadru
> vnuti na commandline udaje ze sveho konfiguraku. takze sestou sobotu v
> 19tem mesici ve 2:34 rano zapalte 2^64 svicek (a dostatujici pocet
> j!@#$u), udelejte stojku, pozpatku odrikejte pravidla hochu od bobri
> reky a vyrazte do /etc/lilo.conf. hodne stesti...

obavam, se, ze jsme se nepochopili. ja to v v zavadeci pouzivam (zavadecem
je u mne lilo a loadlin). nemohu vsak fs remountnout do stavu rw, pac
nevim kde vlastne je. jak jsem jiz psal - je to /dev/root na / , ale
/dev/root v /dev neni :-((

po padu systemu se mi prepsala ta FAT, takze data co tam byly uz tam
nejsou a ja mohl linux umistit na ext2 - umsdos jiz nepouzivam, kazdopadne
- nikdo nevi co by tam melo byt?

Vanous
Petr Vanek
Debian GNU Linux