problemy s kompilaci modulu pro ISDN adapter AVM Fritz

NiK Manson nik-manson na seznam.cz
Sobota Červen 2 07:43:04 CEST 2001

dobry den,
uz nejakou dobu se snazim zpompilovat %SUBJ, ale narazim stale na stejny
problem. vse se zkompiluje
jak ma, ale kdyz se snazim modul natahjnout, dostanu hlasku unresolved
symbol __udivdi3.
Ve zdrojaku nic takoveho neni, a ve zdrojacich jadra se tento symbol
vyskytuje jen v castech ktere s tim
podle me nesouvisi(IA64, sparc). pokud jsem si nainstaloval primo jadro od
suse pro ktere je modul orig. urcen,
tak binarku v pohode natahnu, ale pokud si to prelozim s include soubory
pro toto jadro, tak mam stejny vysledek.
take jsem si vsiml ze pokud vypnu optimalizace(odstranim -O2), tak dostanu
hlasku o dalsich chybejicich modulech,
coz mi neni jasne uz vubec. mohl by byt nejaky problem v redhati
konfiguraci kompilatoru nebo tak neco?
dekuji za jakekoliv podnety.
nik.