djbdns a ciastocny Cckovy rozsah

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 4 12:33:02 CEST 2001

 d na d-c.sk wrote/napsal:
:
: Zdravim
:
: Fungujete niekto na $SUBJ ? Viem, ze DJB je zatracovana tema v tejto
: konfere, prosim ak mate chvilku , ozvite sa mi na sukromny mail.
: Dakujem

  Ne, zatim ne, ale take mne to ceka. Muzete mi pripadne poznatky poslat
take?

  Jedina vec, ktera mne napada je:
  - budete muset do dnscache/ povolit pristupy z vlastnich stroju jeden
    po druhem (tj.vytvorit spoustu souboru 192.168.50.xxx misto jednoho
    192.168.50)
  - budete muset rucne napsat reverzni classless mapovani do tinydns

  Na neco jsem zapomnel?

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno