Poradi sitovych karet

Josef Stach jstach na seznam.cz
Sobota Červen 2 17:22:56 CEST 2001

Dobry den,

mam mensi problem se sitovkama. Po instalaci debiana (2.2r2 potato) jsem
loadnul moduly a ifconfigem nahodil sitovky. Ukazalo se, ze jsou v opacnem
poradi nez bych potreboval. Jedna je typ RTL8029 a druha RTL8139. Obe od
firmy RealTek. Ta druha je 100 MBit. Potrebuji RTl8139 jako lokalni eth1 a
RTL8029 jako eth0.
Zkousel jsem je prohazovat v PCI slotech a to nepomaha.

Zajimave je, puvodne byly nainstalovany na TurboLinuxu, kde vsechno
fungovalo spravne. Nyni jsem vymenil disk (600 MB za 30 GB) a uz to nechodi.
Jeste dodam, ze disk je na PIO 4. Na UDMA delal problemy. Nejak se mi ale
nezda, ze by za problemy mohl disk.

Predem diky za jakekoliv napady.

Josef Stach