Poradi sitovych karet

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Sobota Červen 2 17:43:06 CEST 2001

Josef Stach wrote:

> Dobry den,
>
> mam mensi problem se sitovkama. Po instalaci debiana (2.2r2 potato) jsem
> loadnul moduly a ifconfigem nahodil sitovky. Ukazalo se, ze jsou v opacnem
> poradi nez bych potreboval. Jedna je typ RTL8029 a druha RTL8139. Obe od
> firmy RealTek. Ta druha je 100 MBit. Potrebuji RTl8139 jako lokalni eth1 a
> RTL8029 jako eth0.
> Zkousel jsem je prohazovat v PCI slotech a to nepomaha.
>
> Zajimave je, puvodne byly nainstalovany na TurboLinuxu, kde vsechno
> fungovalo spravne. Nyni jsem vymenil disk (600 MB za 30 GB) a uz to nechodi.
> [...]

rekl bych, ze poradi nalezenych karet je dano poradim, v jakem jadro
nechava drivery osahavat hardware za ucelem detekce.
za predpokladu, ze mate ovladace jako moduly, zkuste do
/etc/modules.conf pripsat neco jako
alias eth0 <modul_pro_eth0>
alias eth1 <modul_pro_eth1>

pripadne jeste
options eth0 io=... irq=..
(nebo options <modul_pro_eth0> io=... ...)

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU