HPlj6l a tlac PS suborov

ico na beke.sk ico na beke.sk
Sobota Červen 2 19:06:50 CEST 2001

Nedari sa mi tlacit PS subory na RHL7.1. Doteraz som s tym nemal problem(na
RHL7.0 a RHL6.2) a nikdy som s tym nemusel zapodievat viacej ako 5 minut pri
nastavovani pomocou printtool. Ale pokrok je pokrok ;-).
RHL7.1 pouziva printconf ja netlacim PS subory. Tlaciaren je HP LaserJet 6L.
Nastavil som si svoju tlaciaren.
Vyslovne upozornenie ze nemam skusat PS test page na nonPS printer som si
nevsimal. ASCII tlaci spravne. Povodne som tlacil z gv aj ps stranky pomocou
prikazu lpr a bolo to v pohode (zrejme spravny filter dodal admin, co som ja,
bez svojho vedomia ;-). Teraz sa uz ocividne casi zmenili.
Skromny pohlad na man printcap mi temer privodil srdcovu prihodu a dalsi pokus
tamtym smerom urobim, az ked sa na mna vsetci vykaslete ;-). Customization
Guide tak v style WinHelpu vysvetlil, co mam robit, ale samozrejme len do tej
urovne, kedy ho clovek skutocne zacne potrebovat.
Takze nie ze by som Vas chcel prilis otravovat, ale ked viete ako na to, mohli
by Ste mi niekto pomoct.

--
    ico na beke.sk

Where there is much light there is also much shadow.
  -- Goethe