HPlj6l a tlac PS suborov

Martin Bruchanov bruxy na kgb.cz
Středa Červen 6 00:13:57 CEST 2001

In article <20010602190650.A2313 na danka.beke.sk>, "Unknown" <ico na beke.sk>
wrote:

> Nedari sa mi tlacit PS subory na RHL7.1. Doteraz som s tym nemal
> problem(na RHL7.0 a RHL6.2) a nikdy som s tym nemusel zapodievat viacej
> ako 5 minut pri nastavovani pomocou printtool. Ale pokrok je pokrok ;-).
> RHL7.1 pouziva printconf ja netlacim PS subory. Tlaciaren je HP LaserJet
> 6L. Nastavil som si svoju tlaciaren.

Zdravim, zrejme jde o nejaky BUG ! :) pred tydnem jsme to same resily v
cz.comp.linux.redhat-cz, takze vitejte v klubu :) Tady jsou nase
symptomy, pokud poradi nekdo dalsi budem docela radi :)

-------------------------------------thread z cz.comp.linux.redhat-cz
Zdravim,

o vykendu jsem si nainstaloval novy RH, musim uznat ze byla odvedena
skvela prace, ale presto jsem narazil na drobny problem...

Mam tiskarnu HP LaserJet 6L na kterou pristupuji pres SMB na printserver,
ktery dela Win95, v RH7.0cz vse bezproblemu fungovalo, ale nyni ne.

Sdileni mam nakonfigurovano spravne protoze bez problemu vytisku ASCII
testovaci stranku, ale problem je s PostScriptem. S tiskarny lezou
nesmyly (nemyslim ted cisty zdrojak PS) ale jakasi binarni data ktera
jsou uvozena hlavickou: ") HP-PCL XL;1;1\n" a nasleduje rosypany tea :)
Toto vyleze pri pouziti ovladace lj5gray, pokud zvolim l4jet tak pouze
rosypany caj a to same i s stp (samozrejme restartim lpd pri kazde zmene)

Ostatni parametry ovladace nechavam defaultni, nejak v helpu zapomeli
popsat...

Diky za pomoc

BruXy

Dobry den,
mam stejny "problem", i kdyz je to RH7.1en.
Me z toho sice vystup vyleze, ale mezi radky jsou fleky a velke mezery:(
Ten samy ovladac a stejne nastaveni funguje naprosto normalne pres
paralelni port, ale pres SMB nikoliv. Predpokladam, ze zakopany pes je
prave tady...
Patrejme tedy dal.
Preju hodne radosti...
Rolf