Software 602 (was jiny subject)

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Neděle Červen 3 19:34:42 CEST 2001

> Podle stranek to vypada _velmi_ pekne (o Wine pravda ani slovo :-)).
> Mate-li to rozbehnute, opravdu hodne by mne zajimaly nejake podrobnosti.
> Konkretne:
>  * jak je to pod Wine stabilni
>  * jestli to zvlada tisknout v cestine
>  * jestli a jak to podporuje azbuku
>  * jak moc je to zhave s kompatibilitou s MS Office a StarOffice
>  * na cem (verze wine etc.) jste to rozbehl a jak velky to je problem

me se to do wine nedari nainstalovat. Asi to bude / vs \. Kdyz jsem to
nainstaloval ve Winech a ve Wine zapnul windousi adresar (predtim jsem tam
mel fiktivni), tak to sice nabehlo, ale pres pul obrazovky jsem mel panely
nastroju a nepodarilo se mi je mysi "umravnit" k hornimu okraji okna. Dal
jsem to zatim nezkousel. Kazdopadne kdyby to fungovalo, byl bych stastnej
jak blecha (azbuku i ozelim :) Jinak kompatibilita s DOC a XLS by mela byt
dobra, s formatem SO je to asi horsi, nezkousel jsem, ale asi ho vubec
nepodporuje.

jarda

PS wine mam nainstalovane z rpmka codeweavers-wine-20010305-1