iptables - logovani v RH 7.1CZ

Pondělí Červen 4 09:45:43 CEST 2001

On Mon, 4 Jun 2001, Martin Kozusky wrote:

> iptables -A relog -j LOG --log-level info
> .
> .
> (relog - novy chain ktery zaloguje a pak rejektuje)
>
> vse funguje jak ma , ale loguje to do souboru /var/log/messages
>
> jde nejak nastavit aby to logovalo do souboru treba /var/log/iptables ?
> jde to nejak nastavit v /etc/syslog.conf?

Logovani je takto nasteveno na kern.info, coz radka (v /etc/syslog.conf)

*.info;mail.none;authpriv.none       /var/log/messages

postihuje. Zkuste ji prepsat na dvojici:

*.info;mail.none;authpriv.none;kern.none       /var/log/messages
kern.*                                         /var/log/kernel

A pak restartovat syslogd (/etc/init.d/syslog restart). Vice viz:

man 5 syslog.conf

--
                        Milan Kerslager