Dva monitory, domaci sit a kompilace kernelu

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Pondělí Červen 4 10:02:13 CEST 2001

            Dobre pondelni rano,
1.    mam doma plonkovou grafarnu (S3, PCI, 1MB) a monitor. Chci se zeptat,
jestli LINUX zvlada 2 monitrory pripadne jak to nastavit
2.    Ziskal jsem domu dalsi PC a ted potrebuju poradit, co mam vsechhno
udelat, abych rozchodil sit, pocitac s LINUXem chci pouzivat jako server,
kde musi navic fungovat i httpd, protoze trochu tvorim www stranky. Navic
potrebuju, aby na serveru bezela nejaka proxyna a firewall ve spojeni s
modemem. Poradte, co musim jak nakonfigurovat.
3.    Pomuze mi nejako kompilace jadra k vyssimu vykonu systemu?? A co
vsechno musim udelat? (jadro 2.4.5 uz jsem stahnul)

            Diky Moc
                    MaReK
P.S.: Prosim o odpoved mailem, protoze web nam ted skoro nefunguje.

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)
Blue Tree mail: btdisk na atlas.cz
Blue Tree WWW: http://bluetree.hyperlink.cz