Jakou zvukovku?

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Červen 4 09:57:39 CEST 2001

> Via na motherboardu me zklamala. O tom, ze si radeji lide porizuji
> externi zvukovku vim. Chci to take. PCI Soundblaster 128 s ensoniq 1371
> (nevim, jak se jmenuje presne, mam ji pujcenou) neumi hardwarove midi a
> ja ho potrebuji. Chci tu zvukovku pouzivat nejlepe s jadrem 2.2.19 bez
> ALSA. Take se nechci trapit s Timidity. Nejaky tip? Prosim na email.

Hmm, trapi me stejny problem a tak jsem cekal jestli se ozve nekdo, kdo to
uz rozresil.
Pred casem tu nekdo doporucoval Zoltrix Nightingale, ale pak zase prislo od
nekoho, ze s ni ma problemy. Pul roku jsem cekal nez ALSA dospeje do verze
0.9.x (zatim je na svete beta3), kde autori slibovali podporu midi pro cipy
ymfxxx, ktere jsou casto nasazovane ve zvukovkach a maji kvalitni wavetable,
ale po pul roce jsem se dockal toho, ze karta midi sice prehraje, ale FM
syntezou -:(
Mate tedy nekdo tip na PCI zvukovku, kterou bez problemu donutite pod
Linuxem prehravat midi pres hardware wavetable? A nejlepe pres OSS drivery?

S pozdravem Zdenek Bohm