Jakou zvukovku?

Radek Kadner radek.kadner na atspraha.cz
Úterý Červen 5 10:11:55 CEST 2001

Zdeněk Böhm wrote:

> Hmm, trapi me stejny problem a tak jsem cekal jestli se ozve nekdo, kdo to
> uz rozresil.
> Pred casem tu nekdo doporucoval Zoltrix Nightingale, ale pak zase prislo od
> nekoho, ze s ni ma problemy. Pul roku jsem cekal nez ALSA dospeje do verze
> 0.9.x (zatim je na svete beta3), kde autori slibovali podporu midi pro cipy
> ymfxxx, ktere jsou casto nasazovane ve zvukovkach a maji kvalitni wavetable,
> ale po pul roce jsem se dockal toho, ze karta midi sice prehraje, ale FM
> syntezou -:(

Pouzival jsem ISA kartu SB AWE 64 a tam jsem se zase trapil s modulem
pro wave syntezu. Nakonec jsem to uchodil s playmidi parametrem -a. Novy
board uz nema ISA slot, takze sla do pocitace synovi. Zrovna mam moznost
koupit novou, jen nevim jakou. :-(