hledani pocitace v siti

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pondělí Červen 4 11:54:06 CEST 2001

Dobry den,
mam sit kde je Linux se Sambou server pro stanice WinNT a nemohu najit
jeden pocitac. V hosts jsou napsany pocitace IP adr. - PCxx kde xx je
posledni cislo z IP adresy. Bohuzel jeden pocitac ma zjevne chybne jine
jmeno nez by mel mit.
Ten pocitac mne zlobi. Kdyz znam IP adresu a neznam jeho jmeno, nemohu
na nej poslat ani message, aby mi dotycny pracovnik zavolal.
Pri pokusech s nmblookupem a smbclientem jsem moc uspesny nebyl (mozna
jsem nesika).

Vim, ze je to dotaz asi hloupy, ale nevite jak bych ten pocitac
vystopoval?

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net