hledani pocitace v siti

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červen 4 20:18:12 CEST 2001

On Mon, 4 Jun 2001, Vaclav Dvorsky wrote:

> Dobry den,
> mam sit kde je Linux se Sambou server pro stanice WinNT a nemohu najit
> jeden pocitac. V hosts jsou napsany pocitace IP adr. - PCxx kde xx je
> posledni cislo z IP adresy. Bohuzel jeden pocitac ma zjevne chybne jine
> jmeno nez by mel mit.
> Ten pocitac mne zlobi. Kdyz znam IP adresu a neznam jeho jmeno, nemohu
> na nej poslat ani message, aby mi dotycny pracovnik zavolal.

Proč nic nemůžeš poslat? Napíšu přece místo slovní adresy tu číselnou.
Jinak problémy s převodem jména na IP jsou:
Špatně zapsané jméno a IP v hosts, nebo špatný záznam v DNS.
Špatné smerování.

Co vypíše ping nebo traceroute.

> Pri pokusech s nmblookupem a smbclientem jsem moc uspesny nebyl (mozna
> jsem nesika).
>
> Vim, ze je to dotaz asi hloupy, ale nevite jak bych ten pocitac
> vystopoval?

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne