Samba 2.2 PDC + Win95

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pondělí Červen 4 12:17:27 CEST 2001

Zdravim,
se Sambou 2.2 zatim jeste zkusenosti nemam, ale napadlo mne, ze by snad
chybka mohla byt v tom, ze nemate ve svem smb.confu radky
password level = 8
username level = 8
ktere zajisti "prohazovani" velkych a malych pismenek ve jmenu uzivatele
a heslu. Win95 (pokud se nepletu) posilaji vse v malych (nebo velkych)
pismenkach a to nema Linux rad. Zavedenim techto 2 radku sice snizite
bezpecnost celeho systemu, ale ta je vlastne snizena uz pouzivanim
Win95.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net