Samba 2.2 PDC + Win95

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Pondělí Červen 4 13:40:48 CEST 2001

Dne po  4. červen 2001 12:17 jste napsal(a):
> Zdravim,
> se Sambou 2.2 zatim jeste zkusenosti nemam, ale napadlo mne, ze by snad
> chybka mohla byt v tom, ze nemate ve svem smb.confu radky
> password level = 8
> username level = 8
> ktere zajisti "prohazovani" velkych a malych pismenek ve jmenu uzivatele
> a heslu. Win95 (pokud se nepletu) posilaji vse v malych (nebo velkych)
> pismenkach a to nema Linux rad. Zavedenim techto 2 radku sice snizite
> bezpecnost celeho systemu, ale ta je vlastne snizena uz pouzivanim
> Win95.

Zdravim.

Diky za odpoved. Jeste to vyzkousim.
A taky diky za clanek o nastavovani Samby jako PDC pro NT, hodilo se k
presvedceni sefa. :o)))

K ranu se mi to temer podarilo vyresit. Ale tri Win95 stanice budou muset jit
na reinstalaci. (Ono, zadny div, u Win9x je to bezna rutina).

Jen me zarazi, ze zbyle stanice S Win95 se sice do domeny neprihlasi, takze
musim vyhodit prihlasovani na domenu. Kdyz se ale je ale prihlasim do
skupiny, tak si heslo s PDC predaji a na PDC je pristup normalni. Nevyhodou
je, ze nemohu pouzivat logon script a musim je prihlasovat rucne.

Ted vsak mam jiny problem.

Mame tady jeste jeden dosovsky program. Je vsak delany jako radoby sitova
verze. Na WinNT to chodilo v pohode, ale na Sambe to povoli jen jednoho
cloveka. Zkousel jsem vypnout locking a dat fake oplocks, ale stale je tech
par souboru blokovanych. Nevim, jestli to jsou spravne volby, uz nejak
prestavam vnimat. :o))

Pokud nahodou nekdo vite jak na to dejte vedet.

S pozdravem

David Lukastik